CUBE STEREO HYBRID ONE55 C:68X SLT 750 SIL 2024 M
Jaar 2024
Merk CUBE
 Let op ! in verband met covid 19 kunnen modellen een lange levertijd hebben

CUBE STEREO HYBRID ONE55 C:68X SLT 750 SIL 2024 M

Cube | STEREO HYBRID ONE55 C:68X SLT 750 PRIZMS
10.099,
Info reserverings mogelijkheid
Captcha aan het laden...
 
Bevestig info reserverings mogelijkheid

Info reserveren nu mogelijk! Let op ! in verband met covid 19 kunnen modellen een lange levertijd hebben
Het is bij dit model mogelijk om het product te reserveren. Wij nemen dan eerst contact met u op om de juiste specificaties (maten) door te nemen, alvorens wij de bestelling actief maken. Tevens kunnen we u dan gelijk melden wanneer het product voor u gereed staat.

Plaats op verlanglijstje
Vergelijken

Beschrijving

Biken in de bergen is sinds kort nóg leuker dan het al was en onze nieuwe Stereo Hybrid ONE55 C:68X SLT 750 is de reden waarom. Deze gamechanger combineert een ultralicht frame van hoogwaardig C:68X-carbon met een progressieve geometrie, een extreem capabel onderstel en natuurlijk een Bosch CX-aandrijflijn. En dat is nog niet alles. Wat dacht je van Srams draadloze AXS XX1 Eagle-transmissie? Of de Newmen Advanced-wielen van carbon, inclusief een setje solide Nobby Nics van Schwalbe? Het geheel roept om snelheid, snelheid en nog meer snelheid. Gelukkig zijn er solide stoppers aan boord: Magura MT7's, inclusief 203 mm remschijven. De veerelementen komen bij Fox vandaan; een 36 Factory aan de voorkant en een Float X Factory achteraan. Laat die bergen maar komen, jij bent er klaar voor.Een laag gewicht, een hoog snelheidspotentieel en doordachte integratie zijn drie kwaliteiten die de nieuwe Stereo Hybrid ONE55 C:68X karakteriseren. Voor de constructie van z'n carbon frame zijn maar liefst zes verschillende vezelsoorten gebruikt, elk exact afgestemd op z'n specifieke rol in het frame. Het resultaat is niet alleen het lichste e-mtb-frame met geïntegreerde accu dat we ooit gemaakt hebben – tot 20% lichter dan het frame van de Stereo Hybrid 120 – maar óók het stijfste. Een lange reach en een verstelbare balhoofdbuishoek bieden in ruig terrein de controle waarnaar je op zoek was. Uiteraard ondersteund door het progressieve en capabele onderstel, met 150 mm veerweg aan de achterkant en 160 mm vooraan. De kabels lopen natuurlijk binnendoor, de nieuwe Bosch-display is fraai geïntegreerd in de bovenbuis, met een bluetooth-remote op het stuur als praktische optie. Wat een bike...